ZEKAKÜBÜ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Müşteri Şikayetleri

Aşağa gitmek

Müşteri Şikayetleri Empty Müşteri Şikayetleri

Mesaj  Admin Çarş. Ekim 29, 2008 2:18 am

0000000000000000000000000000
Bilgisayar ve Faks Dell şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks

çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık bir telefon görüşmesi

sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp "Gönder" tuşuna bastığı

ortaya çıkmış.

000000000000000000000000000000000000

Eriyen Fritöz

Diyarbakır'da fritöz alan bir müsteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini

görünce Arçelik bayiinin yolunu tutmus. Büyük bir hırs ile içeri giren

müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal

satıldığını söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını

sorunca adam anlatmış; "Ocaği yaktım, fritözü üzerine koydum. Içine

yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı.

" Satış görevlileri müsteriyi kusur kendisinde oldugu için ürünü

değişiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.

0000000000000000000000000000000

Minder Keyfi

Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını

çıkardığı

buzdolabının içine minder koyarak oturmus. Kapısı açık kalan

buzdolabının kompresörü bozulunca "İyi soğutmuyor" diyerek üründen

sikâyetçi olmus.

0000000000000000000000000000000000000

Yazıcı

Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş.

Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu?" sorusuna karşılık "Ekranı yazıcıya

doğru çevirdim ama hala görmüyor" cevabını vermiş.



000000000000000000000000000000

Bulaşık Makinesi Ne İşe Yarar?

Servis elemanlari Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem

tabakları,bardakları çiziyor ya da su boşaltmıyor" şikâyetlerini

incelemek için gittikleri evlerde müsterilerin ıspanak,lahana gibi

yıkanmasi zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça

yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu

görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını

tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da

arızaya yol açtığı ortaya çıkmış.

000000000000000000000000000000000000000000
Mikrodalga Fırında Yumurta

Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta

kaynatmayı denemiş. Deneme basinç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla

sona ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak

değerlendirilirken müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne

yapayım? Paramı geri verin" diyerek bayiye fırını iade etmeye kalkmış.



Ayakkabılık

Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi,

buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini

söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak

geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük

olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz" yanıtını vermiş.



0000000000000000000000000000000

Su Isıtıcını Isıtma

Istanbul'daki bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği şikâyeti

ile servise basvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıstığını bilmeyen

müşterinin ocağının üzerine su ısıtıcının koyarak suyu ısıtmaya

çalıştığı anlaşılmış.

Ocaktaki ateşin erittiği kettle'ın yenisi ile değistirilmesinde

müşteri çok ısrarcı olmuş.

İstanbul'daki başka bir müşteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çikarmadan yemek pişirmiş.

Alet eriyince de şikayetçi olmuş.

0000000000000000000000000000000000

Buzdolabında Mum

Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan

bir vatandaş, içine birkaç mum yerleŞtirerek kendince sorunu çözmüş.

Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikâyetçi olmayı

ihmal etmemiş.



00000000000000000000000000000000000000

İade Edilen Dişler

Yanlış tedavi sonucunda protez dişleri ağzına uymayan ve yeme-içme

problemleri yaşayan tüketicimiz, Tüketici Mahkemesi'ne

başvurur.Mahkeme yapılan duruşmalar sonucunda " .davacının ödediği

paranın faiziyle iadesine ve dişlerin sökülerek davalı diş hekimine

geri verilmesine.." karar verir.

0000000000000000000000000000000000000

Tam Olarak Şikayetçi Değilim Yanlış Anlamasınlar Onları Suçlamak

İstemiyorum Ben geçenlerde Orfoz Balık pişiricisine gittim beğendimde

zaten şikayetçi değilim ama organizasyon çok kötü yarım saatlik yemeği

2 saatte yedim güzeldi beğendimde kutlarım ama sonunda hesaba bi

baktım 60 milyon inanılmaz bir para ve herşey yanlış yazılmış tamam

yemek güzel afiyetle yedik ama 60 milyon inanılmaz bi rakam tamam

öderim ama balığı 100 gram fazla yazmışlar kalamarı da 1 porsiyon

yazmışlar üstelik çok pahalı Ben bunu şikayet olsun diye yazmadım ama

çok pahalı ve organisasyon inanılmaz kötü 2 saatte yemek yedim ama

güzeldi size öneririm ama cebinizde paranız var sa

0000000000000000000000000000000000



Şebeke Arıyor

Telefonların ekranlarında şebeke sinyallerine ulaşılamadığı zaman

"şebeke arıyor" şeklinde bir yazıyla şu anda servis sağlayıcısının

kapsama alanınıda olmadığını belirtir.

İşte bu durumla ilk kez karşılaşan birisi telefonunun üzerinde şebeke

arıyor yazısını görünce ilgili servis sağlayıcı firmanın müşteri

hizmetlerini arayarak "kardeşim beni niye arıyorsunuz" diye sormuş.


0000000000000000000000000000000000000000000000



Çamaşır Makinesi Daha Başka Hangi Amaçlar İçin Kullanılabilir?

Manisa'da üretilen bir çamaşır makinesi için alındıktan kısa bir süre

sonra bozulduğuna dair bir şikayet gelir, teknik servis işin içinden

çıkamaz ve arızalı makineyi fabrikaya gönderir .. Fabrikaya gelen

makinenin sorunu bir türlü anlayamamışlar mühendisler, çünkü her

tarafı yağ içindeymiş. Daha sonra müşteriyi aramaya karar vermişler.

Müşteriyi aramışlar ve müşteri bağırıp çağırmaya başlamış "Kardeşim

bir makineyi tamir edemediniz. Kaç gündür sizin yüzünüzden ayran

yapamıyoruz.''

Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 5221
Kayıt tarihi : 27/01/08

https://zeka.yetkinforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz