Müşteri Şikayetleri
1 sayfadaki 1 sayfası
Müşteri Şikayetleri
0000000000000000000000000000
Bilgisayar ve Faks Dell şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks
çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık bir telefon görüşmesi
sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp "Gönder" tuşuna bastığı
ortaya çıkmış.
000000000000000000000000000000000000
Eriyen Fritöz
Diyarbakır'da fritöz alan bir müsteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini
görünce Arçelik bayiinin yolunu tutmus. Büyük bir hırs ile içeri giren
müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal
satıldığını söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını
sorunca adam anlatmış; "Ocaği yaktım, fritözü üzerine koydum. Içine
yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı.
" Satış görevlileri müsteriyi kusur kendisinde oldugu için ürünü
değişiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.
0000000000000000000000000000000
Minder Keyfi
Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını
çıkardığı
buzdolabının içine minder koyarak oturmus. Kapısı açık kalan
buzdolabının kompresörü bozulunca "İyi soğutmuyor" diyerek üründen
sikâyetçi olmus.
0000000000000000000000000000000000000
Yazıcı
Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş.
Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu?" sorusuna karşılık "Ekranı yazıcıya
doğru çevirdim ama hala görmüyor" cevabını vermiş.
000000000000000000000000000000
Bulaşık Makinesi Ne İşe Yarar?
Servis elemanlari Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem
tabakları,bardakları çiziyor ya da su boşaltmıyor" şikâyetlerini
incelemek için gittikleri evlerde müsterilerin ıspanak,lahana gibi
yıkanmasi zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça
yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu
görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını
tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da
arızaya yol açtığı ortaya çıkmış.
000000000000000000000000000000000000000000
Mikrodalga Fırında Yumurta
Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta
kaynatmayı denemiş. Deneme basinç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla
sona ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak
değerlendirilirken müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne
yapayım? Paramı geri verin" diyerek bayiye fırını iade etmeye kalkmış.
Ayakkabılık
Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi,
buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini
söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak
geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük
olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz" yanıtını vermiş.
0000000000000000000000000000000
Su Isıtıcını Isıtma
Istanbul'daki bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği şikâyeti
ile servise basvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıstığını bilmeyen
müşterinin ocağının üzerine su ısıtıcının koyarak suyu ısıtmaya
çalıştığı anlaşılmış.
Ocaktaki ateşin erittiği kettle'ın yenisi ile değistirilmesinde
müşteri çok ısrarcı olmuş.
İstanbul'daki başka bir müşteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çikarmadan yemek pişirmiş.
Alet eriyince de şikayetçi olmuş.
0000000000000000000000000000000000
Buzdolabında Mum
Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan
bir vatandaş, içine birkaç mum yerleŞtirerek kendince sorunu çözmüş.
Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikâyetçi olmayı
ihmal etmemiş.
00000000000000000000000000000000000000
İade Edilen Dişler
Yanlış tedavi sonucunda protez dişleri ağzına uymayan ve yeme-içme
problemleri yaşayan tüketicimiz, Tüketici Mahkemesi'ne
başvurur.Mahkeme yapılan duruşmalar sonucunda " .davacının ödediği
paranın faiziyle iadesine ve dişlerin sökülerek davalı diş hekimine
geri verilmesine.." karar verir.
0000000000000000000000000000000000000
Tam Olarak Şikayetçi Değilim Yanlış Anlamasınlar Onları Suçlamak
İstemiyorum Ben geçenlerde Orfoz Balık pişiricisine gittim beğendimde
zaten şikayetçi değilim ama organizasyon çok kötü yarım saatlik yemeği
2 saatte yedim güzeldi beğendimde kutlarım ama sonunda hesaba bi
baktım 60 milyon inanılmaz bir para ve herşey yanlış yazılmış tamam
yemek güzel afiyetle yedik ama 60 milyon inanılmaz bi rakam tamam
öderim ama balığı 100 gram fazla yazmışlar kalamarı da 1 porsiyon
yazmışlar üstelik çok pahalı Ben bunu şikayet olsun diye yazmadım ama
çok pahalı ve organisasyon inanılmaz kötü 2 saatte yemek yedim ama
güzeldi size öneririm ama cebinizde paranız var sa
0000000000000000000000000000000000
Şebeke Arıyor
Telefonların ekranlarında şebeke sinyallerine ulaşılamadığı zaman
"şebeke arıyor" şeklinde bir yazıyla şu anda servis sağlayıcısının
kapsama alanınıda olmadığını belirtir.
İşte bu durumla ilk kez karşılaşan birisi telefonunun üzerinde şebeke
arıyor yazısını görünce ilgili servis sağlayıcı firmanın müşteri
hizmetlerini arayarak "kardeşim beni niye arıyorsunuz" diye sormuş.
0000000000000000000000000000000000000000000000
Çamaşır Makinesi Daha Başka Hangi Amaçlar İçin Kullanılabilir?
Manisa'da üretilen bir çamaşır makinesi için alındıktan kısa bir süre
sonra bozulduğuna dair bir şikayet gelir, teknik servis işin içinden
çıkamaz ve arızalı makineyi fabrikaya gönderir .. Fabrikaya gelen
makinenin sorunu bir türlü anlayamamışlar mühendisler, çünkü her
tarafı yağ içindeymiş. Daha sonra müşteriyi aramaya karar vermişler.
Müşteriyi aramışlar ve müşteri bağırıp çağırmaya başlamış "Kardeşim
bir makineyi tamir edemediniz. Kaç gündür sizin yüzünüzden ayran
yapamıyoruz.''
Bilgisayar ve Faks Dell şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks
çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık bir telefon görüşmesi
sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp "Gönder" tuşuna bastığı
ortaya çıkmış.
000000000000000000000000000000000000
Eriyen Fritöz
Diyarbakır'da fritöz alan bir müsteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini
görünce Arçelik bayiinin yolunu tutmus. Büyük bir hırs ile içeri giren
müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal
satıldığını söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını
sorunca adam anlatmış; "Ocaği yaktım, fritözü üzerine koydum. Içine
yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı.
" Satış görevlileri müsteriyi kusur kendisinde oldugu için ürünü
değişiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.
0000000000000000000000000000000
Minder Keyfi
Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını
çıkardığı
buzdolabının içine minder koyarak oturmus. Kapısı açık kalan
buzdolabının kompresörü bozulunca "İyi soğutmuyor" diyerek üründen
sikâyetçi olmus.
0000000000000000000000000000000000000
Yazıcı
Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş.
Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu?" sorusuna karşılık "Ekranı yazıcıya
doğru çevirdim ama hala görmüyor" cevabını vermiş.
000000000000000000000000000000
Bulaşık Makinesi Ne İşe Yarar?
Servis elemanlari Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem
tabakları,bardakları çiziyor ya da su boşaltmıyor" şikâyetlerini
incelemek için gittikleri evlerde müsterilerin ıspanak,lahana gibi
yıkanmasi zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça
yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu
görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını
tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da
arızaya yol açtığı ortaya çıkmış.
000000000000000000000000000000000000000000
Mikrodalga Fırında Yumurta
Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta
kaynatmayı denemiş. Deneme basinç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla
sona ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak
değerlendirilirken müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne
yapayım? Paramı geri verin" diyerek bayiye fırını iade etmeye kalkmış.
Ayakkabılık
Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi,
buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini
söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak
geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük
olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz" yanıtını vermiş.
0000000000000000000000000000000
Su Isıtıcını Isıtma
Istanbul'daki bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği şikâyeti
ile servise basvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıstığını bilmeyen
müşterinin ocağının üzerine su ısıtıcının koyarak suyu ısıtmaya
çalıştığı anlaşılmış.
Ocaktaki ateşin erittiği kettle'ın yenisi ile değistirilmesinde
müşteri çok ısrarcı olmuş.
İstanbul'daki başka bir müşteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çikarmadan yemek pişirmiş.
Alet eriyince de şikayetçi olmuş.
0000000000000000000000000000000000
Buzdolabında Mum
Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan
bir vatandaş, içine birkaç mum yerleŞtirerek kendince sorunu çözmüş.
Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikâyetçi olmayı
ihmal etmemiş.
00000000000000000000000000000000000000
İade Edilen Dişler
Yanlış tedavi sonucunda protez dişleri ağzına uymayan ve yeme-içme
problemleri yaşayan tüketicimiz, Tüketici Mahkemesi'ne
başvurur.Mahkeme yapılan duruşmalar sonucunda " .davacının ödediği
paranın faiziyle iadesine ve dişlerin sökülerek davalı diş hekimine
geri verilmesine.." karar verir.
0000000000000000000000000000000000000
Tam Olarak Şikayetçi Değilim Yanlış Anlamasınlar Onları Suçlamak
İstemiyorum Ben geçenlerde Orfoz Balık pişiricisine gittim beğendimde
zaten şikayetçi değilim ama organizasyon çok kötü yarım saatlik yemeği
2 saatte yedim güzeldi beğendimde kutlarım ama sonunda hesaba bi
baktım 60 milyon inanılmaz bir para ve herşey yanlış yazılmış tamam
yemek güzel afiyetle yedik ama 60 milyon inanılmaz bi rakam tamam
öderim ama balığı 100 gram fazla yazmışlar kalamarı da 1 porsiyon
yazmışlar üstelik çok pahalı Ben bunu şikayet olsun diye yazmadım ama
çok pahalı ve organisasyon inanılmaz kötü 2 saatte yemek yedim ama
güzeldi size öneririm ama cebinizde paranız var sa
0000000000000000000000000000000000
Şebeke Arıyor
Telefonların ekranlarında şebeke sinyallerine ulaşılamadığı zaman
"şebeke arıyor" şeklinde bir yazıyla şu anda servis sağlayıcısının
kapsama alanınıda olmadığını belirtir.
İşte bu durumla ilk kez karşılaşan birisi telefonunun üzerinde şebeke
arıyor yazısını görünce ilgili servis sağlayıcı firmanın müşteri
hizmetlerini arayarak "kardeşim beni niye arıyorsunuz" diye sormuş.
0000000000000000000000000000000000000000000000
Çamaşır Makinesi Daha Başka Hangi Amaçlar İçin Kullanılabilir?
Manisa'da üretilen bir çamaşır makinesi için alındıktan kısa bir süre
sonra bozulduğuna dair bir şikayet gelir, teknik servis işin içinden
çıkamaz ve arızalı makineyi fabrikaya gönderir .. Fabrikaya gelen
makinenin sorunu bir türlü anlayamamışlar mühendisler, çünkü her
tarafı yağ içindeymiş. Daha sonra müşteriyi aramaya karar vermişler.
Müşteriyi aramışlar ve müşteri bağırıp çağırmaya başlamış "Kardeşim
bir makineyi tamir edemediniz. Kaç gündür sizin yüzünüzden ayran
yapamıyoruz.''
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz